niedziela, 14 kwietnia 2013


JUSTIN BIEBER HISTORIE DEL 1 MARATON- "CONSTANT CRAVING"

Heysann Beliebers.

Da er det tid for den nye historien min "Constant Craving". Siden det har gått 4 uker uten noe historie har jeg bestemt meg for å ha et maraton med denne historien. Det er min gave til dere siden dere har da lest denne bloggen uten noe historie. Enjoy!
-----------------------------------------------------------------------------
High school. Alle jenters drøm og opplevelser skjer her. Selfølgelig måtte jeg være den nye jenta på North Atlanta High. Du vet på sånne typiske amerikanske filmer hvor det alltid er en ny jente på en helt ny skole? Der har du meg. Følelsen av å være i en helt ny by er ikke noe du kan beskrive med ord. Selfølgelig måtte jeg forlate alle vennene mine i Canada, men ting kom til å bli bedre. Det var det min mor, Alicia, iværtfall sa. 


Lukten av nystekte vafler fylte det enorme huset vi hadde flyttet inn i. Min mor, Alicia, hadde spleiset på huset sammen med Mary, Ryan?s mamma. Ryan og jeg har vært venner så lenge jeg kan huske. Enda husker jeg da han ble overrasket over at jeg ikke hadde samme kropp som han, Da snakker vi om underlivet. Den tanken husker vi begge alltid, og det var noe som kom til å være i hodene våres for alltid. «*DN* nå må du våkne kjære.» Kunne jeg høre min mor hviske. Ja, jeg hadde et veldig tett forhold til moren min, ettersom faren min forlot oss da jeg var 2 år.  «Jeg er våken.» Hvisket jeg med min trøtte morgen stemme. Latteren til moren min fylte ørene mine, og snart følte jeg vekten hennes stå opp fra sengen min. «Ryan og Matthew venter på deg nede, vennen.» Det var det siste jeg hørte før døren min lukket seg. 


 Matthew var tvilling broren min, den personen som alltid var der for meg når jeg trengte noen. Selfølgelig hadde vi våre stunder med krangler, men til slutt fant vi alltid til hverandre. «Hey! Skynd deg litt da. Chaz venter på oss lixm!» Hørte jeg Ryan rope. Herregud, kunne han ikke forstå at jeg er en jente og trenger tid? Nei, det kunne han ikke. Jeg stod opp og tok meg en kort, men deilig dusj. Håret mitt fønet jeg og køt de naturlige krøllene falle ned over skulderen min. Antrekket mitt bestod av en highwaisted skjørt med en fin blomster topp over. De hvite ballerina skoene mine hadde jeg også på meg, og da var jeg klar for skole dagen. «Wow.» Hørte jeg Ryan si da jeg kom gående ned trappa. «Lukk munnen din?a. Det der er søstera mi du stirrer på.» Sa Matthew mens han slo Ryan på hodet. Ja, sellom Ryan og jeg var veldig gode venner hadde han sin perverse side når det kom til meg og klær. «Sorry?a, Matt, Men søstera di er digg i sånne klær.» Sa Ryan. «Idiot.» Hvisket jeg imens jeg tok imot en vaffel fra moren min. «Ha en fin skoledag da vennen.» Sa moren min samtidig som hun ga meg et kyss på kinnet. «Skal det mamma. Glad i deg» Sa jeg før jeg føk ut av døra. 


  • Hvordan likte du første del av "Constant Craving"?
Katalina ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz