niedziela, 14 kwietnia 2013


siebie nie odzywając się więcej.
Sam nie wiedziałem co mam powiedzieć. Wszystko zaczynało mnie przerastać. Nie wiem co mam robić. Emily mówiła, że to się może tak skończyć. Skubana, faktycznie wie wszystko.
Siedzieliśmy w ciszy, gdy poczułem nagłą potrzebę.
Odwróciłem głowę w stronę Jasmine, ale ona nawet na mnie nie patrzyła. Była zapatrzona w jeden punkt gdzieś na ziemi. Zauważyła, że jej się przyglądam, bo odwróciła głowę w moją stronę. Gdy to zrobiła, bez zastanowienia złączyłem nasze usta.



***
asdfghjkl JUSTMINE. 
Dobra, a teraz ogar. 
coś się opuszczacie w komentowaniu i nie wiem dla kogo mam pisać ;_;
jak czytasz, to proszę skomentuj.
nawet to jak bardzo ci się to opowiadanie nie podoba.
cokolwiek.
kocham was <3
xox, Pauline

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz